Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt de order bezorgd?

Babyvalue biedt alleen producten aan die ook daadwerkelijk op voorraad zijn. Uw bestelling wordt dezelfde dag door het warehouse verwerkt en verzonden wanneer deze voor 14.00 uur wordt besteld en betaald. Dit houdt in dat u het product de volgende werkdag in huis heeft. Het kan voorkomen dat er geheel buiten ons invloed en macht om vertragingen optreden, zodra wij hiervan op de hoogte zijn laten wij u het direct weten.


 

Wat betekent ‘Hernieuwd’

Naast nieuwe producten biedt Babyvalue.nl ook ‘Hernieuwde’ producten aan. Hernieuwde producten zijn ex-demonstratie modellen die tegen een scherpere prijs worden aangeboden, met de service en garantie van een nieuwe. Ex-demonstratie modellen zijn producten die gebruikt zijn tijdens beurzen en of demonstraties.
De ‘Hernieuwde’ producten worden, voordat Babyvalue.nl deze op de website zet, gecontroleerd door het officiele serviceteam van Maxi Cosi en Quinny. Het team controleert op punten zoals veiligheid, volledigheid, handleidingen en functionaliteit. Hierdoor garanderen wij ten alle tijden de normale fabrieksgarantie van het product (2 jaar).


 

Heb ik ook garantie op ‘Hernieuwde’ producten?

De ‘Hernieuwde’ producten worden, voordat Babyvalue.nl deze op de website zet, gecontroleerd door het officiele serviceteam van Maxi Cosi en Quinny. Het team controleert op punten zoals veiligheid, volledigheid, handleidingen en functionaliteit. Hierdoor garanderen wij ten alle tijden de normale fabrieksgarantie van het product (2 jaar).


 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Mocht u op moment van levering niet aanwezig zijn dan zal DPD een notitie achterlaten. Deze notitie meldt een eventuele volgende levering of hoe u contact op kunt nemen met DPD om een andere afspraak te maken.


 

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken
Klik hier om de algemene voorwaarden te downloaden

 


 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Babyvalue.nl is groot voorstander van diverse betaalmogelijkheden. U als klant dient zonder hierover nagedacht te hebben de gewenste betaalmethode te gebruiken. Daarom worden er de volgende betaalmogelijkheden aangeboden:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Vooruitbetaling (2 a 3 dagen extra levertijd)
  • Onder rembours (bij aflevering betaling
  • Creditcard (visa, mastercard en maestro)

iDEAL
Als u kiest voor betalen via iDeal maakt u direct bij het afronden van uw bestelling via internetbankieren het bedrag aan ons over. Dit gebeurt via de vertrouwde internetbankier omgeving van uw eigen bank. iDEAL is vertrouwd, gemakkelijk, veilig en snel. Op iDEAL.nl vindt u de vele voordelen van deze betaalmethode.

Paypal
Met Paypal bent u altijd beschermd door een extra beveiliging. Indien u kiest voor Paypal kunt u inloggen met u account en hoeft u niet nogmaals uw financiële gegevens, zoals uw bankgegevens of uw creditnummer bij ons in te vullen. Om Paypal te gebruiken dient u van te voren een Paypal account aan te maken via Paypal.

Vooruitbetaling
Bij deze methode ontvangt u van ons per email de factuur. U zorgt ervoor dat het factuurbedrag binnen 3 dagen na het bestellen van de product op de bankrekening van Babyvalue.nl staat bijgeschreven. Pas op het moment dat wij de betalingen ontvangen hebben zullen wij uw bestelling via het warehouse verzenden.

Onder rembours
Betaling onder rembours houdt in dat u uw bestelling contant of per pin dient te voldoen aan de chauffeur die uw bestelling komt leveren. Bij betaling onder rembours brengt Babyvalue.nl €29,95 administratiekosten in rekening.

Creditcard
Naast alle andere betaalgemakken, heeft de creditcard als voordeel dat het door u betaalde bedrag pas aan het einde van de iedere maand van uw rekening wordt afgeschreven, ongeacht of u op uw gewone rekening nog genoeg saldo heeft staan. Bij Babyvalue.nl kunt u betalen via VISA, MASTERCARD en MAESTRO

 


 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Babyvalue.nl zendt momenteel niet naar het buitenland. Indien u geleverd wilt hebben in Belgie en Luxemburg, verwijzen wij u door naar Babyvalue.be. Babyvalue.be levert in België en Luxemburg.

 


 

Bezorgen jullie in het weekend?

Op moment dat uw bestelling bij ons als betaald geregistreerd staat is het duidelijk of de order voor of na 14.00 uur is geplaatst. Mocht blijken dat de bestelling voor 14.00 uur in het systeem is geplaatst, dan zal de deze direct door het magazijn gepakt en verzonden worden, zodat u de volgende werkdag uw bestelling in huis heeft. De vervoerder van Babyvalue.nl (DPD) levert geen bestellingen in het weekend.

 


 

Wat zijn de kosten voor het retour sturen?

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een product of (een gedeelte van uw) bestelling aan ons retour wilt zenden. Zodra u het product naar ons terugstuurt zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?
Babyvalue.nl vraagt u om retourmeldingen maximaal 14 dagen na leverdatum via e-mail aan ons te melden, dit kunt ook online doen door op de site een retour aan te vragen.

Na de periode van 14 dagen na leverdatum kunnen wij helaas geen producten meer retour nemen. Indien u in de periode van 14 dagen u product retour stuurt, dient het product en de verpakking zo veel mogelijk als redelijkerwijs mogelijk in de oorspronkelijk staat bij ons aan te leveren (schoon, volledig functionerend en voor zover redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking moet zitten). Zodra u het product naar ons terugstuurt, zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het volgende van belang:

  • Voeg altijd de het uit te printen document bij dat wij u opsturen, inclusief opgave van retourreden en ingevulde persoonsgegevens.
  • Stuurt u meer dan één pakket terug, voeg dan per pakket een retourformulier toe

Terugsturen kan naar het onderstaande adres:

Dorel Netherlands
T.a.v. Babyvalue.nl
Korendijk 5
5704 RD Helmond
Nederland
Let erop dat u zich ook aan de volgende voorwaarden houdt:

  • Autostoeltjes, kinderwagens, buggy’s en bijpassende accessoires mogen niet in gebruik genomen worden, mocht dit toch gebeurd zijn dan vervalt het recht op herroeping
  • Safety1st producten zoals ladestoppers, sloten en beschermers dienen in de blisterverpakking te blijven
  • In het geval van producten die geleverd worden inclusief installatiemateriaal vervalt het herroepingsrecht zodra het installatiemateriaal in gebruik genomen is
  • Neem voor uw recht op herroeping bij producten uit de collecties van Hoppop en Baby-Art contact met ons op voor advies

Bij twijfel over uw recht op herroeping op afstand kunt u contact met ons opnemen
Om teleurstellingen te voorkomen: Artikelen die niet voldoen aan deze voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen sturen we naar u terug en eventuele gemaakte kosten brengen wij in rekening.

 


 

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Nadat u het product retour stuurt, duurt het altijd even voordat deze door ons in ontvangst genomen kan worden. Normaliter duur het 2-3 dagen voordat het pakket van PostNL wordt afgeleverd. Zodra het pakket bij ons is afgeleverd, wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk verwerkt. U wordt altijd per email op de hoogte gehouden betrefende de status van het geretourneerde product. Op moment van retourneren zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending van de bestelling door ons teruggestort worden, binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending.

 

Scroll naar top